.Týdenní plán 1. třída
- slouží k lepší informovanosti rodičů o probíraném učivu
- změna vyhrazena 🙂 může se stát, že něco “ nestihneme“ nebo si „pospíšíme“.
rozpracovaná verze 2. – 6. 10. 2023
M |
Počítáme do 6.
Orientujeme se v rovině, zkoušíme metodu pokus omyl. Sčítáme počty kroků i puntíků. Čteme číslici 4, 5.
|
PS s. 19 – 22 |
ČJ |
Písmenko O.
Děti se zapisují slabičnou stavbu slova (. /). Trénujeme MARŤANŠTINU (hlásková analýza). Trénujeme náslovnou hlásku, rozlišujeme řádek/sloupec. Tvoříme věty.
|
S Pepou… s. 21 – 25
Školák Pepa 1 s. 4, 5 |
Prv |
Přichází podzim.
Porovnáváme krajinu v létě a na podzim. Umíme pojmenovat základní ovoce a zeleninu.
|
S Pepou… s. 21 – 25 |
Psaní |
Grafomotorický výcvik. Píšeme číslo 2, velké tiskací O.
Uvolňujeme ruku. Nacvičujeme správný úchop i správné sezení při psaní (viz zadní strana titulní stránky).
|
Čárymáry s. 16 -21, s.59
Pepova p1 s. 1 DÚ s.59 (poslední řádek, bude označen puntíkem). Dítě si vybere nejpovedenější číslici a označí ji hvězdičkou. |
AJ | Státní svátek | |
- Dlouhodobý DÚ: Učíme se samostatnosti. Děti si samy chystají věci do školy, strouhají pastelky, nosí svou aktovku, pomůžou s chystáním svačiny. Mluvíme MARŤANSKY. Rozkládáme slova na hlásky (Rodič: „Ukaž N O S.“. Podej mi T A L Í Ř.“ Děti plní úkoly :))
- Do matematiky si děti přinesou hrací kostku. Bude zůstávat ve škole.
- Vybírám 300 Kč pro spolek rodičů.
25. – 29. 9. 2023
M |
Počítáme do 6.
Rozdělujeme skupinu prvků. Budujeme představu odčítání. Tvoříme sčítací trojice, poznáváme počet hmatem. Čteme číslici 4.
|
PS s. 16 – 18 |
ČJ |
Jsem školák.
Děti se zapisují slabičnou stavbu slova (. /). Trénujeme MARŤANŠTINU (hlásková analýza). Trénujeme náslovnou hlásku, rozlišujeme řádek/sloupec. Tvoříme věty.
|
S Pepou… s. 17 – 21 |
Prv |
Hygiena ve škole. Přichází podzim.
Bavíme se o hygieně, nacvičujeme správné mytí rukou. Osvojujeme si pojmy roční období, jaro, léto, podzim, zima. Porovnáváme krajinu v létě a na podzim.
|
S Pepou… s. 17 – 21 |
Psaní |
Grafomotorický výcvik. Píšeme číslo 1.
Uvolňujeme ruku. Nacvičujeme správný úchop i správné sezení při psaní (viz zadní strana titulní stránky).
|
Čárymáry s. 10 -15, s.58
DÚ s.58 (poslední řádek, bude označen puntíkem). Dítě si vybere nejpovedenější číslici a označí ji hvězdičkou. |
AJ | Státní svátek | |
- Dlouhodobý DÚ: Učíme se samostatnosti. Děti si samy chystají věci do školy, strouhají pastelky, nosí svou aktovku, pomůžou s chystáním svačiny. Mluvíme MARŤANSKY. Rozkládáme slova na hlásky (Rodič: „Ukaž N O S.“. Podej mi T A L Í Ř.“ Děti plní úkoly :))
- 29. 9. Sportovní den na hřišti TJ 9.30 – 10.50 (v případě deště se akce uskuteční v sokolovně). S sebou: sportovní oblečení, přezůvky do haly, svačina, pití, čip. Aktovka zůstává doma, před a po akci budeme mít zábavné učení venku.
- V pátek 29. 9. není plavání (hodina bude nahrazena). Konec vyučování v 11.40.
- Vybírám 340 Kč za dopravu na plavání + 300 Kč pro Spolek rodičů Krmelín
18. – 22. 9. 2023
M |
Počítáme do 5.
Děti pojmenují „dávání dohromady“ sčítáním. Čtou číslice 1, 2, 3 a přiřadí správný počet prvků k číslici.
|
PS s. 12 – 15 |
ČJ |
Jsem školák.
Děti se zapisují slabičnou stavbu slova (. /). Trénují náslovnou hlásku, rozlišují řádek/sloupec. Tvoří věty. Hledají rýmy,
|
S Pepou… s. 11 – 16 |
Prv |
Orientujeme se ve škole i v jejím okolí.
Umí pojmenovat zaměstnance školy a ví, co dělají. Jednoduše popíší svou cestu do školy. Ví co do školy nepatří.
|
S Pepou… s. 4 – 12 |
Psaní |
Grafomotorický výcvik.
Uvolňujeme ruku. Nacvičujeme správný úchop i správné sezení při psaní (viz zadní strana titulní stránky).
|
Čárymáry s. 6 -9 |
AJ | I’m a boy. I’m a girl.
Colours – red, brown, yellow, black, blue, grey, orange, pink, green, white https://www.youtube.com/watch?v=z0HZNaM7gTg |
|
- V pondělí ráno se půjdeme podívat na výstavu krmelínských zahrádkářů.
- Začíná Pěšky do školy. Pokud máte možnost, prosím přidejte se. Stačí, když zaparkujete auto dále od školy a alespoň část cesty se s dítětem projdete :).
- DOMÁCÍ ÚKOL: Učíme se samostatnosti. Děti si samy chystají věci do školy, strouhají pastelky, nosí svou aktovku, pomůžou s chystáním svačiny. Mluvíme MARŤANSKY. Rozkládáme slova na hlásky (Rodič: „Ukaž N O S.“. Podej mi T A L Í Ř.“ Děti plní úkoly :))
11. 9. – 15. 9. 2023
M |
Zajímá nás počet a rytmus.
Děti zapisují počet prvků v množině. Synchronizují pohyb a slovo. Přiřazují k sobě množiny o stejném počtu.
|
PS s. 8 – 11 |
ČJ |
Jsem školák.
Děti se umí představit, pozdravit. Trénují náslovnou hlásku, rozlišují řádek/sloupec. Tvoří věty.
|
S Pepou… s. 4 – 12 |
Prv |
Orientujeme se ve škole i v jejím okolí.
Děti se seznamují se školním řádem, tvoří pravidla třídy. Umí pojmenovat zaměstnance školy a ví, co dělají. Jednoduše popíší svou cestu do školy.
|
S Pepou… s. 4 – 12 |
Psaní |
Grafomotorický výcvik.
Uvolňujeme ruku. Nacvičujeme správný úchop i správné sezení při psaní (viz zadní strana titulní stránky).
|
Čárymáry s. 2 -5 |
AJ | Hello
Goodbye What is your name? Songs: https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs https://www.youtube.com/watch?v=SFE0mMWbA-Y&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs |
|
Na plavání v dívčí šatně zůstal bílý ručník, také hledáme majitele chlapeckého sprchového gelu :). Vše na majitele čeká ve sborovně.
Do 11. 9.
- 60 Kč na loutkové divadlo (12. 9. sraz u školy 7.45, odjezd 7.55). V úterý si děti nemusí nosit aktovku, učebnice si nechají v pondělí ve škole.
Do 15. 9.
- 400 Kč na výtvarné potřeby
- přihláška na kroužky (v pondělí přinesou také přihlášku na lyžák)
- stírací tabulku + 3 fixy whiteboard
- ubrus (igelit), zástěru (starší tričko), kelímek do VV
- 2x papírové kapesníky (nejlépe box)
- pytlík na papuče (pokud si dítě nechává přezůvky v šatně)