ČJ ČT |
8. kapitola – Jak se dorozumíváme
|
UČ str. 39 - 41 Dú - sloh - str. 38/7 - do pátku K jednomu z obrázků vymyslet a napsat do sešitu vypravování. Použít přímou řeč, osoby pojmenovat. Minimum je 10 vět. nadpis - název příběhu, úvod, zápletka (co se stalo), závěr (jak to dopadlo). úkol na umíme to - čtení s porozuměním; na wardwall |
M |
Pracujeme s daty Hledáme útvary Počítáme s desetinnými čísly testík v pátek - přednosti, podle PS s. 17 |
UČ str. 56 - 61, 64 Dú - PS s. 13 cv. 5,6 přinést si na úterý krejčovský metr nebo svinovací metr |
AJ |
4 unit - Time What time is it? What´s the time please? My day
|
UČ str. 42 - 43 Dú - PS s. 33 cv. 3, 4 - přepsat a naučit se slovíčka s. 83 A (activity - What´s the time?) wardwall |
PŘ |
Jak funguje naše tělo? soustavy lidského těla |
UČ – str. 54 - 65 Dú - s. 39 cv. 4 a) postup první pomoci při krvácení z nosu |
Vl |
V. kapitoly z novodobých dějin 2. opakování nejstarších dějin |
PS str. 40 - 41
|
ICT | Scratch - vytvoření jednoduchého programu míč | Najděte si na netu informace o tomto programu |